Esrae2 Kizlar iki normal doğum yaptım şimdi üçüncüyü bekliyorum son 6 gün ve ben doğum sancılarını hep popunda hissediyorum herkeste ole mi acaba merak ediyorum resmen bütün sanci kakam var mis gibi baskıyla popoma giriyor
eddaaa Esrae2 😀😀 Yaa ilk dogumum aklima geldi, bebek cikacagi an bende öyle hissettim cok utandim bu ortda nasil birsey bu die, megersem bebekmis baski yapinca ayni hissi veriormus
Duygukocc Esrae2 ben 3 ay önce normal doğum yaptım ama ama sancıları hep kasık tarafımda hissetmiştim