Duygu-Y Bende bugun kontrole gıttım kafasına dokunuyorum ama kanala yerlesmemıs dedı 1,5 cm acılmam varmıs benımde doktorum bugun uyardı dürttu bıraz lekelenmem falan oldu cumaya karar aldık sunı ıle baslatıcaz bakalım ınsallah guzel her sey yolunda olur ☺️🙏40+6 oluyoruz cuma gunu geldı geldı gelmezse sunıyı yerız artk 😀