2Mucizelerim- merhaba postunu yeni okudum çok geçmiş olsun canım. Ben de ikizlere hamileydim senin gibi birini kaybettim çok uzun benim hikayem tek yerden besledikleri için kan çalma oldu biri hiç gelişemedi çaresi vardı lazer ile aralarındaki damarlar kapatıldı anne karnında tedavi oldum ama maalesef fayda etmedi 24. Haftada küçüğün kalbi durdu dayanamadı su topladı. 17 haftalık görünüyordu gelişimi çok geride kalmıştı Bi hastalık yoktu ama az yerden beslendiği için büyümedi. Ve aynı senin gibi içerde şuan kendiliğinden kaybolacakmış. Diğer bebeğimle Şuan 29 haftalığım. Çok zor günler yaşadık 2 aylıkken başladı aylarca yalvardım Rabbime aylarca uğraştık İstanbula git gel yaptık balıkesirden. Elimizden gelenin en iyisini yaptık gerisi Takdiri ilahi ddik. Herşey Rabbimden o verdi o sınadı o aldı, isyan etmedim tevekkül ettim şükürler olsun diğer evladım benimle onu kaybetmedim. Kalbi durunca ben de çok üzüldüm ama tuttum kendini diğer evladım için. Çok uzattım kusura bakma nolur sana sadece şunu söyleyebilirim çok zor biliyorum ama üzme kendini diğer evladın için ayakta kal Rabbim böyle uygun görmüş çok şükür bak diğer evladın seninle sen de tevekkül et. Sen üzülürsen o da hisseder stres çok kötü zarar veriyor bebeğe. Onlar bizim Şefaatçimiz üzülme diğer evladına sağlıkla kavuşmak için sabret dua et. Rabbim yardımcın olsun kardeşim 🙏
1.