İçini ferah tut canım bende 1 kere yaptım 3000 civarı çıktı sonra iki hafta bekleyip doktora gittim Allah’ın izniyle bişey olmaz aklına kötü şeyler getirme ben daha önce bi düşük yaptım ister istemez insanın içinde bi korku oluyor ama çok şükür iyi bebeğim 13+5 olduk 😊 Benim eltim hiç kan testi bile yapmadı idrar testi yaptı hemen bütün sülaleye söyledi doktora gitmeden, yani bende şaşırdım bi biz böyle tedirgin oluyoruz heralde.