Merhaba arkadaşlar eşim bugün dediki oğlumuzun ismini cesur koyucam.Koyucanmı dedim?Yani koyucaz dedi😁.o kadarda anket yaptım nafile.Cesur ismini ben hiç duymadım bana farklı geliyor.başka bisey koyalim diyorum yok diyor illaki cesur olsun.alışırsın ısınırsın sizden ricam Cesur ismi nasıl sizce kulağa hoş geliyormu fikriniz nedir ona göre ya kabul edicem yada imkanı yok başka bir isim koydurtcam yardım ederseniz sevinirim.