saziye51 Merhaba tatlış anne adayları yarın kontrole gideceğim 12+1’im acaba ikili tarama yaparken cinsiyet belli oluyor mu 😍🤭🤩
dugmeninannesiii saziye51 doktoruna göre değişiyor canım 11. Haftada 12. Haftada tahmin yapıp tutturan da var . benim gibi hiç bişey söylenmeden 16. Haftayı bekleyende var 😭😃
misraerol saziye51 arkdasımda tahminde bulundu 12 haftada sonra 13 haftada kesinleşti erkek oldgu galiba erkek bebekler daha erken belli ediyr kendinni
SabriyeCan saziye51 merhaba canım benim belli olmuştu ikili tarama muayenesinde 🥰 %95 erkek dedi doktorum 💙😍🥰
Sevilay7 dugmeninannesiii bence engüzeli 16 haftayıw beklemek canım tahminde bulunmadı bile insanı meraklandırıyor ya yanlış tahminse diye 😂
Ylzozprn Benim oğlum 11 de belli oldu yüzde seksen erkek demişti erkekler daha çabuk belli ediyor diyorlar