Drnzgn Benim oğlumdan kalanlar var bi hastane çıkışı bi tane alıcam bi de bi kaç tane 3-6 badi filan. Şuan 30 haftayım.
Ancak ilk gebeliğimde hastane çantasını 32. Haftama geldiğimde hazırlamıştım, bebeğimin de her şeyini yıkayıp ütüleyip yerleştirmiştim çoktan.İyi ki de 35-37 leri beklememiştim sonra insan ağırlaşıyor.
Deterjan olarak oğluma minoris,siveno,green clean,incia kullanıyorum. İndirim zamanı minoris stoklarım bazen diğerlerinden de alırım. İlk 2 ay filan sanırım dalan roxy kullanmıştım katı beyaz sabun deterjan yani.Her zaman çift durulama yaptırıyorum çamaşırlarına.
Instagramdaki bazı “iyi içerikli ürün” budur diyen sayfalara da güvenmeyin. 2,5 senedir gördüğüm kadarıyla neredeyse hepsi bi zaman kötü dediğine sonra ne hikmetse iyidir diyebiliyor.Eleştirince de basıyorlar engeli 😂 Bebek ürünlerinde krem şampuandan deterjana her şeyin şişesini kutusunu çevirip içindekiler kısmına bakın. Petrol türevi,kimyasal koruyucu vs olup olmadığını okuyun.
Başta insan anlamıyor ama googlede her maddeyi yazınca ne olduğu çıkıyor.sonra sonra ezberliyor insan rutine dönüyor.