Bugün doktora gittik 35+4 kontrolümüze herseyin normal oldugunu fakat suyunun azalttığını bu nedenlende kireçlenme oldugunu erken doğum olabilir dedi nst ye bağlanıp geldik ağrıların başlamış pazartesi tekrar nst ye geleceksin 40hafta olmadan dünyaya gelebilir dedi. Endişelendim bu durumda olupta normal doğum yapıp bebeği sağlıklı bir şekilde dünyaya gelen varmı arkadaşlar?