nisanurcanevi Hanimlar 35+2 gunluk gebeyim. Dun aksam bugun sabah azar azar icinde kahverengi leke olan sümüksü akinti geldi benden. Duzenli sancim baslamadi ya da suyum gelmedi. Sizce gelen nişan midir?
Meldi nisanurcanevi evet nişanız gelmiş bir kaç gün de akabilir agrınız olmaya bilir rahminiz açılmaya başlamış ama hastaneye gitseniz Doğum için yatış verir
hlyakoglu nisanurcanevi bence hastaneye gidin durdurabilirler açılmaniz olursa bebek doğabilir nekadar içerde dursa kar