Busrabdullah_123 Kimler olson haftalarında nefes darlığı yaşıyor kızlar sanki iki göğsünün arasında daralma varmış gibi bebek büyüdükçe baskı yapıyor sanirim
91ARIN91ASK Busrabdullah_123 son haftam değil ama 29 bitmek üzere benim sıpam önden gidiyormuş nefes almak çok zor bide ev sıcak olunca hepten bunalıyorum
Busrabdullah_123 91ARIN91ASK bnmde senin hafyakardayken vardı canım sonrada bebek assa dönünce gecmisti ama şimdi 37 1 şeyin büyüdüğü için tekrar baskıları arttık sanırım hep ikinhogsukin arasında atakları var sanki🤭🥰