Alisa1212 Kızlar merhaba adetimden 7 gün gectı 2 kere test yaptım negatıf 2 gündğr sağ göğüsümün altında şiddetli bir Ağrı var birşey batıyor sankı sol kasığımda bı agrı var sizce bı belırtı olabılır mı?
sherlock_anne Alisa1212 iki gebeliğimdede göğüs ve kasık ağrısı yaşadım. Bunlar gebelik belirtisi olabilir. Belkide hamilesinizdir geç döllenme falan olmuş olabilir. Bi kan testi verip emin olun bence 🥰
Purpura26 Alisa1212 Geçen ay benim de 7 gün gecikti kasık ağrısı göğüs ağrısı çok vardı kan vermeye gitceğim gün adet oldum 😃 ve bu ay hamileyim. Vucut kendini hamileliğe hazırlıyor eğer bu ay yoksa bile hiç üzülme yakındır 🌸