yuksell07 ben içtim de içirdim de faydası olmadı canım. artı ben hayıt otu suyu, soğan suyu , ilaç tedavisi herşeyi denedim yine olmadı. Araştırma yaparken rahim filmi (hsg) ye denk geldim. Hsg çektiren çoğu kişinin aynı ay hamile kaldığını okudum. Parası ne olursa olsun çektireceğim deyip başka bir doktora randevu aldım. İlk muayenemde hsg çekilmek istediğimi söyledim adetken gel dedi kontrol etti hsg de adetin geçince ara gün verelim gel dedi. Gittim adet bitince çekildim filmi 1250 tl +100 tl muayene ücreti anestezili. 3. ay hamile kaldım. Allahım 3. ay nasip etti ilk 1 ay eşim şehir dışındaydı. 2.-3. ay birlikte olabilmiştik. Tavsiye ederim kesinlikle çekil. Doktor bana tüplerin temiz bak verdiğimiz sıvı aktı gitti demişti. Ama faydası oldu bence filmin ki Allahım da evlat vermek istedi nasip etti 🙏🏻 Çok şükür