Nefeshangul tabi ki yaptırmayabilirsin. Ama gebelik şekerin varsa erken doğum yapabilirsin, bebeğin şeker hastası doğabilir. İleri boyuttaysa bebek ölümü olabilir. Bebeğin doğduğunda bi anda şekersiz kaldığı için yoğum bakıma alınabilir. Bunlar sadece sonuçlarının bir kaç tanesi. Bunları göze alabiliyorsanız yaptırmayın… Ben göze alamadım, yaptırdım ve şekerim olduğunu öğrendim. Ona göre doğuma kadar önlemimi aldım. Anneleri sizsiniz, karar verecek olan da sizsiniz…