Refiagulen Kızlar çok sinirliyim hemen herşeye kızıyorum öfkeleniyorum mesajı yanlış yazınca bile telefonu kırıp atasım geliyor ne yapcam ben böyle
Sirinsirin Refiagulen o kadar sinirlenmen normal değil canım,bebeğine zarar verdiğini düşün belki sakinleşirsin. Bol bol su iç ve mutlu olcağın şeyleri yapmaya çalış derim.. Nice insan var bebiş istiyo,çok şükür bak seninle yavrun 🙂
BsrArif Refiagulen inanılacak gibi degil bende öyleyim hatta eşime sürekli bağırıyorum ama sonra çok ağlıyorum kızıyor bana 😔😔😔
Refiagulen [bilinmeyen] kendime hakim olamıyorum sinirleniyorum sonra oturup ağlıyorum aslında rezene iyi fikir teşekkür ederim
Obsesifk Refiagulen doktoruna sor izin verirse melisa çayı iç sakinleştirici etkisi vardır antideprasan gibi ama doktora sor
Feza Refiagulen canım ben de ayniyim 8haftaligim ve çok sinirliyim herşeye çok çabuk sinirleniyorum hormonlardan heralde
Ozlenenclk Refiagulen hamilelik hormonları gerçekten çok etkiliyor canım sıkma canını düzelirsin bide daha yeni alışırsın zamanla ama doktoruna sormadan bitki çayı kullanma
Refiagulen Bitki çayı kullanmıyorum bebeğime zarar vermek istemiyorum ama hormonlar yüzünden baya sinirliyim bu ara of inşallah bi an önce geçer
Nurglnsal Bende öyleyim canım hem çok sinirli hem çok kırılgan bebişini düşün sürekli ancak öyle rahatlıyor insan mesela ağlarken onu sarıp kokladığımı düşünüyorum deli gibi gülmeye başlıyorum 😂😂
Refiagulen Bende bebişimi düşünüyorum ama sanırım benim burcumdan da kaynaklanıyor aslan burçları genelde de sinirli oluyo ama ben şimdi sanki daha bi sinirliyim 🤔