Anne54 bende iki hafta once aradim hastaneyi. Pandemiden dolayi randevar kapanmis. Sadece gebeler icin randevu vereceklermis. O da hastaneye gidecekmisiz 13.30 da triaj bolumunden elle randevu alacagiz. Orasida hangi gune verirse artik. Cok sacma olmus. Evleri uzak olanlar ne yapacak. Riskli gebeyim diyince bile telefondan yardimci asla olmuyorlar.