Merhaba hanımlar 1,5 yıldır bebek sahibi olmak istiyoruz ama maalesef olmuyor bu ay çok ümitliyim regil olmama daha iki gün var test yapmadım lütfen bana duvaci olun testim pozitif ciksin psikolojim gerçekten çok buzuldu bir haftadir yatiyorum kalkıyorum bebek ruyalarimda sürekli testin pozitif ciktini görüyorum duva edin benim icin