Kyyyyyyyy Kızlar selam 24. Haftamdayım bebegım çok altta duruyor gibi bazen korkuyorum acaba normalde de böyle mı duruyor pozisyonu nasıl sizde bazende kaşık agrım oluyor sızde de oluyor mu
Gulbahar3535 Kyyyyyyyy bazen aşağıdan çıkcak gibi hissediyorum tekmesinden dolayı 😂 bazen de yukarda hissediyorum 😂 kasık ağrım olmadı. Kaç kilo ve kaç cm acaba?
25moonlight-2021 Merhabalar, bende 24 haftalık hamileyim. Bebişi bazen daha aşağıda bazen Bi tık yukarıda hissediyorum. Bir problem olduğunu düşünmüyorum. Hareketleri her zaman ki gibi çünkü. Yine de endişeniz varsa Bi doktora başvurun ❤️
Fatem Aysenur990 kullandığınız acaba progestan mi çünkü bendede fazlasiyla akıntı oluyor ve bu beni korkutuyor