Benefit CBE13 canım bende 6 gün kala yapmıştım da çıkmadı sonra hastalığım geçince test yaptım ki hamileyim bekle biraz daha bence ☺️
CBE13 Derinsel belki de ben erken davrandım erken hamilelik testinde ilişkiden bir hafta sonra bile çıkacağı yaZıyordu
Baharhnm CBE13 Canım çok erken yapmışsın. Ben adetime 2 gün kala yaptım sendeki gibi bütün belirtiler de vardı. Negatif çıktı. Bekledim adetim üç gün gecikti test yaptım pozitifti ☺
CBE13 Baharhnm açıkcası umudum kalmadı adet sancısı diyorum artık ve çok affedersin akıntım var kokulu adete yorumluyorum