Evet genelde erkek bebeklerde olurmuş. Ben oğluma hamileyken kap kara olmuştu. Herkeste farklı oluyo demek:)
şuan ki gebeliğimde kararma olmadı ama . Merak ettim acaba kız mı geliyo diye :) 11 haftalıkken erkeğe benziyor dedi. 12 haftalıkken gittim kesin birşeyşer öğrenmek için . Daha çok erken cinsiyet içi dedi. Halbuki 11. Haftada erkeğe benziyor dedi ve ben sormadan kendisi söyledi. Çok Merak ediyorum ama :) bir de göğüslerimde büyüme var. Oğlumu emzirirken bile bu kadar büyümemişlerdi