Minik1bey sırt üstü fazla durma sırtında iki adet atarmadar geçiyormuş bu yüzden kan akışı az oluyor anneye baygınlık tansiyon düşmesi gibi sorunlar yaşanıyormuş 6. Aydan sonrada asla önerilmiyor sırt üstü yatış sen şimdiden sola yatmaya çalış sağa yatınca şişlik ve ödem oluyormuş 🤭 ancak sağa da yatabilirsin sorun değil diyorlar