Esrazoan Nasıl gidiyor kızlar durumlar nasıl miğde bulantınız azaldı mı ?🤔 benim aksine arttı gibi sanki 🤭
1prensesannesi Esrazoan benimki azaldı canım ilaç işe yaradı bugün oruç ta tuttum fazla bi bulantı yaşamadım şükür ama yemek yedikten sonra baş ağrısı çöktü 🙇
Esrazoan 1prensesannesi ne ilacı kullanıyorsun canım ben istedim de yazmadı doktor bir kaç haftaya hafifler diye 🤔
MgeBac 13.haftaya girdim acayip midem bulanıyodu normalde ama şimdi şu son 2-3 haftadır bulantım bi anda kesildi.Üç aydan sonra kesilir diyolardo yok dedim ben benimki kesilcek gibi değildi yolda sokakta işyerinde öle böle değil.ama bitti allahtan
Esrazoan MgeBac benim de önceden yoktu hiç 10. Haftadan sonra bi fazla oldu sanki 🤔 inşallah en yakın zamanda benimde biter zorlanıyorum açıkcası
MgeBac Esrazoan Geçer bende bi 3 ay dolsun tam olarak.zencefil çok iyi geliyo dedi doktor bana.sabah bulantın oluyosa zencefil rondoda biraz incelt,limon ve nane bi şişeye koy.suyunu öle içmeyi dene
mehbur 11.haftadan itibaren başladı benim bulantılarım,kusmalarım çok zor gerçekten tek çare tuzlu ayva.
melisamother Benim hiç mide bulantım olmadı 🙈🙈 sadece bir hafta çok hafif o kadarcık bazen ağzımda sıvı salgısı çok oluyor o midemi bulandırıyor sürekli tükürme ihtiyacı hissediyorum şanslı olmalıyım hamişler🤰🏻
Pelinzade Şükür benimde bitti ara ara oluyor bulantım ama eskisine göre iyiyim ben 13 haftalığım cinsiyet için daha erken diyo doktor size ne çabuk söylüyorlar anlamadım
1prensesannesi Bazı doktorlar bilerek soylemiyor ben 12+1de gittim erken dedi bana da sonra kız gibi dedi ama net 16da belli olur dedi bakalım sonuç ne olur sağlıkla gelsin bebislerimiz de 🙏
Gamze612 Benim de artti sanki, 11+3 um. 10. Haftadan sonra kusmalar basladi, her gun olmasa da bazen kusuyorum elim ayagim bosalip titriyorum. Sanirsam anneme cekmekten korkuyorum, kadin dogumhanrye girerken bile kusmus