seyhanmiray18 4+5 hamileyim doktora henüz gitmedim kese gözük.ez tekrar tekrar çağırır diye sizce görünür mu bebek olusmusmudur
Birgul seyhanmiray18 kese hcg değeriyle alakalı gözükür haftayla değil 2000-3000 üzeri olunca karından daha net görülüyor
Irmakkk01 seyhanmiray18 bende 5 haftalık doktor alttan bakıp söyledi canım kesem gözükmüyordu 2 haftaya kadar gözükür korkma
34_21_23 seyhanmiray18 haftaya göre yorumlanmamalı. Çünkü her insan adetin 14. Günü yumurtlama yapmıyor haliyle hafta hesaplaması yanlışlık doğurabiliyor. Örneğin ben hep geç yumurtlarım o yüzden hiç haftaya göre hesap yapmadım gebeliğimi ilk öğrendiğimde. Kese beta değeriyle alakalı olarak değerlendirilir.
Angelsmom29 seyhanmiray18 aslında bthcg 3000 üstü olunca gözüküyor ona göre de hesap yapabilirsiniz 🥰
Nuray23 4+4ken gordum ben. Ama betam kacti bilmiyorum ben sadece hamileligimi ogrenmek icin kan vermistim baska vermedim. Sonraki gittigimde 4+4de ultrasonla bakildi ve kese goruldu😊👍
34_21_23 seyhanmiray18 yani başka şekilde açıklayacak olursam ben kesemi gördüğümDe adet tarihine göre 8. Haftalıktım. Ama tabi ki bu ultrasonda görülüp kese ölçüldükten sonra 5 haftalık olarak hesaplandı. Kesemi gördüğümde beta ise 8600 dü
Zelooo Benim 4 bucuk 5.hafta da kese görünmüstü 6. haftam da ise kalp atısını dinledik cok sükür sizde endise etmeyin degisebiliryormus bazen ☺