Kızlar. 11+4 hamileyim. Üç gün önce doktora gittim herşey çok güzel sorun sıkıntı yok dedi. Üç gün önce doktora gitmeden kustum da öyle gittim. Her sabah mide bulantısı oluyordu bn de. Ama üç gündür fark ettim ki. mide bulantım tamamiyle geçmiş durum da sabah bulantılarım bile. Sizce bu noral bir surum mu böyle başına gelen var mı.???