Selam hanımlar 45 gün önce sezeryan oldum ama dikiş yerim ara ara kanıyor üzerine baskı yapınca özellikle yüz üstü yattığımda ya da ilişkiden sonrasında zaten o kanamadan sonra eşim yaklaşmadı acaba bu ne zamana kadar sürer tam olarak iyileşmesi hep böyle olmasından korkuyorum ya