Ebru555 hiç bi sağlık sorunu yoktu.ilk.gebeligiydi doktor ilk gebeliklerde cok oluyor demiş.bebek de de bi sikinti yoktu.allahtan dediler. Inşallah tekrar i olmaz. Gen testi yatıracaklardı.bazi şeyler allahtan.akrabalar falan subyandan düşmüş olabilir erkek cocuk dediler.herkesi n yorumu farklı oldu ama.saglikli bi gebelik.geciriyordu haraket etmediğini hissedince doktora görünmüş kalbinin durduğunu öğrenmişler.