Alininannesiiii öyle bir şüphe duyuyorsan gitmelisin doktora bnm suyumda azalma oldu o yüzden doktorum suyun gelirse kanamam olursa hemen gelmelisin dedi. 2 gece oldu Bnde küçük bir ıslaklık vardı doktorumu aradım gelmemi söylediler doğumhaneye çıktım önce alttan muayene etti sonra ped verdi sızıntı var mı diye birde nts ’ye bağladı çok şükür bir sknti cikmadi böyle şeyler önmli dikkat etmelisniz