kalben_duam ya ben genç kızken bu içe dönük uçlar için bi doktora göründüm bana şu tavsiyede bulunmuştu faydasını da gördüm açıkçası : tülbendin içine bi top pamuk koy, o tülbentle göğüs uçlarını uyar. Uyarınca ucu çıkıyordu sonra tekrar içine girince tekrar yapıyodum ordaki otomatk sistemi uyarıp alıştıracaksın demişti. Günde bi on kez filan tekrar ediyodum hiç göğüs ucum yoktu şimdi biraz belli ediyo kendini 😅 bebek tutunca iyice belirginleşir diyorlar. Doğumuma bi hafta kaldı hayırlısıyla bu hafta lanolin (lansinoh) krem kullanmaya başlaycam göğüs ucuma, gümüş kapaklardan da almıştım günde iki saat kremleyip takayım diyorum varsa kuruluk filan nemlensin hazır olalım inşallah 🙏