BiZ de ikili testte az riskli çıktık ve doktorumuz istedi 3 e 4 e de gerek kalmaz ayrıca dedi .. Çok şükür Herşey normal çıktı . Güvenilirliği % 95 ve 99 arasında.. detaylı ultrasonda uzman doktor ense kalınlığı büyük, burun kemiği çok küçük diye o kdr korkuttu ki Herşey netmiş gibi direk amniyosentez önerdi hiç unutmuyorum o günü ve kızımız olacağını da o gün öğrenip sevinememiştik bile daha önce kendini göstermedi de :( kendi doktorumuz içiniz rahat olsun testiniz de mutlaka yakalardı dedi ama Rıza Madazlı ya yönlendirdi kendisi çok minnoş , bol bilgili bir perinatolog.. gittik sonra ense kalınlığı normal dedi :) test e bakılırsa 99 oranında normal bi çocuğunuz olacak dedi o kdr ümitle dinledim ki .. Ayrıca sonlandırma düşünülüyorsa daha çok amniosentez kesin yaptırın diyorlar .. velhasıl kelam ense kalınlığı normal ölçtü burun evet küçük ama belki yapısı öyledir tek başına bi önemi yok Karalar bağlamayın bi kutu gibi hamilelik dedi doğuma kadar hiçbir şeyin garantisi yok da dedi.. İçim rahatlasa da aklımızda o ihtimal hep vardır ya :) Merakla bekliyoruz doğumu 30. Haftadayız bu arada :) Detaylı ultrason kabusum resmen.. Allahım herkesin evladını sağlıkla kucağını almayı nasip etsin inşallah 🙏