yasen1 Aleyküm selam canım, sezeryan doğum yapalı 15 ay oldu ve ilk 2 gün hastanede sütüm çok az geldiği için mama takviyesi yapıldı, hastanede kaşıklı biberon kullandılar ve ilk günden emzik tuttu oğlum çok şükür. Eve gidince iyi bir uykudan sonra sütüm gelmeye başladı ve tabii sıcak duşla da arttı. Avent biberon kullandık biz ara ara, meme reddi de olmadı. İçini rahat tut ve süt gelmesi için en önemli şey sütüm bol diye düşünmek, her şey zihinde bitiyor. Göğüslerde de değişiklik olmaması çok normal zamanla dolacak merak etme🌸