Arkadaşlar çok kararsız kaldım . Bu konuda tecrübesi olan annelerden tecrübelerini paylaşmalarını bekliyorum . 39+4 günlük olduk ve bebek hala yola dönmedi . Yan pozisyonda duruyo. Sancım da olmuyo hiç . Bu durumda olupta bebeği son haftada yola dönen oldu mu ? 3 gün sonra günümüz doluyo ve beklesem mi daha fazla beklemesem mi bilemedim