Hanımlar valla enfeksiyondan bıktım galiba mantar enfeksiyonu oldum progestan kullanıyordum fitil olarak o yaptı diye düşünüyorum kaşıntım yok ama yanmam var sirkeli suyla yıkıyorum 2 gündür progestanıda bıraktım kontrolüm de 20 haftada 18+4 şuan rahmimde batmalar oluyor dolgunluk şişlik hissediyorum birde bel ağrım çok oluyor benim gibi yaşayan oldu mu acaba