Kızlar bakar mısınız . Benim ikili ve uclu tarama testleri temiz çıktı. Detaylı ultrasyonda bebeğin kalbinde parlaklık gördü doktor. Doger vucut yapisi cok normal cikyi . Parlaklik nedeni ile Fetal eko (ultrasyon kalbe bakildi) yapıldı. Doktor endişe edecek bir durum olmadığını söyledi. Bazı formlarda down sendromu belirtisi yazıyor. Öyle bişey olsa ikili ve uclu testlerim riski çıkardı degilmi ? Birde detayli ultrasyonda soylerlerdi yani ??