Erceyl Hacerimo ben yaptim vallah o donemde mukemeldi cok memnun kaldim cok ilgilerdi o kadar bagirmisim cagirmisim sanci cekerken gik demediler hem destek oldular dogundan sonra anlattilar ;))) benlede bebeklede cok ilgiliydiler
aselelif06 Ben 5 yıl o hastanenin ameliyathamesğnde çalıştım hastanem iyidirler doktorları da çok tatlıdır