sibelistannnn kızlar merhaba 15 haftalığız henüz cinsiyet ogrenemedik yarın gideceğiz ve müthiş heyecanliyim.öğrenenler cinsiyetlerini yazsalar bi muhabbet etsek ya🥰
Sevilay7 sibelistannnn hiç tahminde bulunmadımı canım bnde şuan 14 hafatlıgım 16 haftayı bekliyorum cinsiyet içim
mucizemARAS sibelistannnn bende 15+1 de gitmiştim erkek eminim dedi ama kordonlada karıştırılabilir diolar bilmiyorum ki
1incir sibelistannnn İlk gebeliğimde de bunda da 12.haftada çıkıntı gördü doktorum. İlkinde çıkıntı yanılttı 15.haftada kızım oldugunu öğrendim. Bu gebeliğimde çıkıntı doğru çıktı 15+3te erkek oldugunu öğrendim. Şuan 16haftalığız. Hala acaba diyorum 😁🙈
Sevilay7 Bdp ikili test yaptırdım canım ben 12 haftalıkken hiç ense kalınlığına göre bişey demedi herşeyi çok güzel dedi 😂
Krizantem_ Bdp Ense kalınlığı ne kadar cıktı benim bebeğime doktor ensesi çok ince dedi 12.Haftamdayım, enseye göre belirli oluyorsa kız olabilir yani😂
sibelistannnn Sevilay7 12 haftalıkken ikili test için gitmiştim hiç birşey demedi üreme organı oluşmaya başlamış herşey normal dedi. erkekler genelde erken belli ediyormuş kendisini acaba ondan mi söylemedi bilemedim 🙄
Senemsuat Sevilay7 12 haftalıkken ikili teste görünüyo aslında benim göründü 18 haftalığım halen erkek 😅
Bdp ecemiko ya inan çok geçti hatırlamıyorum yanlış bi Bilgi vermek istemem 😊 canın ne çekti ? En başta
ecemiko Bdp doktor ikili tarama testinde çok hareketli bir bebek olacak erkeğe benziyor gibi dedi 🌸 ben tatlı yiyorum hep
Sinemmm03 sibelistannnn 13 haftaligiz 4 gun once ikili tarama yapildu ve kiza benzetti doktorum insallahh kızdır
sibelistannnn ya kadinn olduğumuzdan mi bilmiyorum ama ben de bi kızım olsun istiyorum. tabi sagliklisihhatli olsun ama içimden geçen bu 💕🌸
melegiiimm sibelistannnn ay bende hala pgrenemedim 17 haftamdayim ama gostermiyor kerata.ins 5 gun sonra gittigimde öğrenirim