seyhanmiray18 meryemmblog erken yapılan testlerden al çıkar canm bende 3 haftalikti ogrendigimde adetime 1 hafta vardı belirgin 2 çizgi cıktı
halimme Bende 3 haftalık ögrendim canım erken yapılan testlerden al kan verirsen ordada çıkar meryemmblog
Purpura26 meryemmblog 25 günlükken yaptım silik çıktı canım kanda da çıktı ve çok yeniydi yani. En erken öğrenilcek zaman da öğrendim. 3+4 de öğrenmişim
halimme CBE13 adetime 8 gün varken evde yaptım çok silik çıktı 2. Çizgi süphelenip kan verdim kanımda çıkmadı ama evdeki testlerde silik çıkıyodu adetimden 1 gün gectikten sonra kan verdim cıktı 3 haftalık demisti doktorumuzda 😁