Mimozaa00 Saliha6018 beta hcg degeri 5 üstüyse hamilesiniz.. bilip bilmeden yazan çok.. her okuduğunuzu takmayın💐
Saliha6018 Zezeeeyyldrm dimi 1000 altı değil demiş ya o yüzden dedim 184 sen 535 yükseldi 2 günde doktor hamilesin dedi
miraykumru Emel38 Saliha6018 hamilesiniz tabiki bende ilk öğrendiğim de 160tı sonra 346….. böyle böyle katlanarak devam ediyor lütfen doğru bilgi paylaşalım.
Smeyyeortc ipek2017 ben de aynı şeyi yaşamıştım, adetime henüz 1 hafta vardı ve değerim 2000 çıkmıştı ve malesef dış gebelik geçirdim. Çok hafif kanamam ve şiddetli kasık ağrım vardı. Sizde herhangi bir belirti var mı
Smeyyeortc Smeyyeortc ipek2017 hiç vakit kaybetmeden hastaneye gidin. Kese inşallah görünür. Güzel düşünün öncelikle
26Merve ipek2017 Benimde 50.000 lerdeydi canım suanlik bir problem yok çok şükür 9+1 olduk oğlum da daha düşüktü bulantı falan yaşamadım bu gebeligimde bulantılarım çok ☺️Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
26Merve ipek2017 Tuba-27 canım 0-5 arası gebelik yok demek 10 ve üstü değer gebelik oluyor 1000 ve üstünde kese görünür
Tuba-27 26Merve bizim orda değer verilirken 10 5 arası değil 1000 yazılır ondan dedim bazı hastanede de dediğin gibi 5 10 gibi değer verirler
Ummudogan Saliha6018 normal canim. 2 gunde bir kan ver 2 katina cikmasi lazim bi duzenli takip et sonra ultrasondan tekrar bakarsin
Ummudogan Saliha6018 bn ilk test yapmistim cok silik cikmisti sonra saglik ocaginda kan testi yaptirdim 2 defa sonra, kadin doguma gitmistim 😊