Cylngnz Hanımlar 8+5 haftalık oldum. Dünden beri açık kahverengi lekelenmem var. Ve bel ağrısı karın ağrısı var. Yatıyorum.. Iki gün önce kalp atışlarını duyduk çok şükür. Normal mi bu ağrılar? Varmı böyle olan..
Busra34ybg Cylngnz canım doktora gitmeni tavsiye ederim kanama alanı oluşunca kahverengi yada pembe lekelenme oluyor düşük başlangıcı bile olabilir erken önlem almak çok önemli benimde olmustu doktor acil olarak İğne yaptırmam gerektiğini söyledi ve progestan fitil başlattı geçti çok şükür
Cylngnz AtaMommy Doktorum kesenin etrafında herhangi bi kanama alanı olmadığını söyledi. Yarın gidecem inşallah. Teşekkürler.
Cylngnz Damla123- Düşük değildir inşallah ya. Birazdan acile gidecez. Bakalım. Inşallah bişey olmamıştır.
Emel38 Pembe lekelenmeye dönerse korkun.kahverengi leke bendede olmuştu az dinlendim bol su tükettim.Yorma kendini Demişti dr..şükür kırmızıya dönmedi ..