Amed2121 ben de bunun mavi rengi var. Biraz kalın tok güzel bir battaniye. Bebeğim Mart’ta doğdu önümüz yaz olunca çok kullanamadık kaldırdım. şimdi oğlum 21 aylık.bazen yatağın üstüne serip bebeğimi üstüne yatırıyorum sıcaktutsun diye. Bazen de direkt üstüne örtüyorum (tabii hemen üstünü açıyor o ayrı konu😂) ama boyutu bayağı güzel uzun süre kullanılabilecek bir ürün