Kızlar dün gece çok tuhaf bir şekilde üşümeye başladım içim üşüyordu titriyordum sürekli sonra bacak ağrılarım başladı bir anda yatakta kıvranıp duruyordum artık ağrıdan kendimi istemsizce sıkıyordum eşim farkedip sıkma kendini dese bile nafile hem titreme hem sıkma hem bacaklarımı geriyordum sonra karnımda ağrı hissettim göbek deliği etrafında bugün pazar doktoruma da gidemiyorum bebeğe birşey olmuş mudur kordonuna diye de korkmaya başladım gerinmek kendini sıkmak falan zararlı diyorlar çünkü bebek için 😔 acaba karın ağrım bebeğe birşey olduğundan mıdır diye düşünmeden edemiyorum , bunu yaşayan var mı ?