Hayırlı günler kızlar 21 haftalıkken kontrole gitmiştim ultrason çıktısında 23w 1d yazdığını farkettim doktor gelişimi önde gibi bi şey söylemedi ordaki haftalar ölçümlere göre otomotik mi yazıyo bi bilginiz var mı daha önceki kontrol çıktılarına baktım onlarda böyle bi fark yok gittiğim haftalarla aynı