Arkadaşlar Merhaba;
Ankarada yaşıyorum ve güven hastanesine gidiyorum yalnız doğum paketleri çok pahalı ben tamamlayıcı sigorta yaptırmıştım kontroller için doktorum çok iyi ama ordan ayrılıp kendi muayenesini açıcağını söyledi ama daha netleşmedi çünkü hastane part time çalışmasını istiyormuş böyle olunca da doktor kendi muayenesinden hasta getirdiğinde anlaşmasına göre fiyat değişiyormuş. Devlette pandemiden dolayı doğum yapmaya korkuyorum bana bu sorunu nasıl çözebileceğim konusunda fikirlerinizi beyan edebilirseniz çok sevinirim.