hlyakoglu 18oznur inşallah bende o haftaları görürüm hayirlisi ile 🤲 ağrı sancı oldu mu bu süreçte rahim ağzı kısalığıniz varmiydi
18oznur hlyakoglu ne agri ne sanci olmadi sadece hep bir kasilma var.. rahim agzi kisaligi yada baska bir durum yok sadce acilma var oda hep ayni yerinde sayiyor.
mavikelebek_ Esoo0698 uzunluğunuz normal sadece ağır işler yapmayın uzun süre ayakta kalmayın rahim ağzı birden uzayıp kısalabliyor
19231923 Mercimeginannesi123 bende 34+2 yim geçen hafta benim de 2 cm açılmam vardı iki serumdan sonra düzeldi ama hala kasılmalarım devam ediyor bende korkuyorum erken mi olcak diye 😔
18oznur Mercimeginannesi123 bu gun.kontrolum vardi ne agri ne sanci gozukuyor Mercimeginannesi123 amin allah razi olsun carsamba kucagima aliyorum.insallah🙏🙏
Tevhidehli1 Mercimeginannesi123 ya benim alttan acılarım oluyor idrar yolu enfeksiyonum da var evdeyim alttan da hiç baktırmadım uzun zamandır . Alttan batma oluyor böyle