Gizemky Kızlar ben internetten nst yi araştırıyordum aklıma bir soru takıldı. Ben özel hastaneye gidiyorum, nst ye ayrı ücret mi ödeniyor🤔 bilgisi olan yardımcı olabilir mi🤔
_zehra_ Gizemky cihan hastanesinde doğum yaptım.Ama nts ye girmek nasip olmadı 🤣 37.haftada doğum yaptım. Acilde nts ardından doğumhane 🤭
Gizemky @Betulorn 10 lira birşey değilde internette 200 ödedim yazanı gördüm az önce 😱 şok oldum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sen girdin mi peki nst ye🤔 ben 30+4 deyim doktor 34.haftada gel dedi nst için
Betulorn Gizemky evet canım girdim hiç 200 olanı duymadım 10 tl ödüyorum ben bebeğin kilosu düşük diye biraz erken girdim 32 de başladım ama normalde biraz daha geç başlatıyormuş doktorlar
Gizemky _zehra_ maşallah sağlıkla büyüsün hayırlı evlat olsun inşallah😍😍😍🤗 ne zaman yaptın Doğum ? Hangi doktorla🤔