Happykariner Kızlar bu ay klomen kullandım doktor randevum ayın 1 inde. Ama benim 3 gündür aşırı kasık ve bel agrım var. Dün burda bir arkadaş kist yapabilir dedi. Kist olsa anlar mıyım yoksa bu agrılar normal mi ?
Dilek0809 Happykariner benim kist olmuştu 3 cm bir ay sonra kayboldu hiç korkulacak bir şey değil olsa bile benim de ağrım olmuştu sol tarafta anlamıştım zaten ve gerçekten vardı varsa da üzülme
mercimeginanne Happykariner klomen çatlatma iğnesi falan kullanıldıgında yumurta çatlamadığında kist oluşuyor ama adetle gidiyor korkulcak bişey değil
Aysn6767 Happykariner evet yapabiliyor. Bende de yaptı. Ben klomen ve çatlatma iğnesi ile hamile kaldım. Hamile kaldığımda başka bir doktora gecmek durumunda kaldım. Kontrolde doktor 2 tane kistimin olduğunu klomen kaynaklı olabileceğini kendisinin bu yüzden hastalarına kullandırmadığını söylemişti.
Happykariner Dilek0809 Benimde sol tarafta agrım var ama ne bileyim bir ay daha mı kaybettim şimdi bu kez de kist yüzünden mi
sibelbulut Dilek0809 baya bir sonra yazıyorum bu konuyu araştırıyordum kist oluştuğunda adet oldunuz mu yoksa kist oluşunca adet olunmuyo mu?
mercimeginanne Happykariner bu sıradaki adetinizle gider tam sökülürseniz. Zaten kist oluştuysa doktorunuz adet söktürücü verir öylelikle temizlenir içiniz. En azından bende olunca doktorum öyle yapıyordu ay kaybı olmuyordu
afrasil Happykariner hamile kalabilirsin ama boyutuna bağlı 5 cmden fazla ise küçülmesi yada gitmesi gerekiyor . Şüphen varsa ve doktora gitmek istemiyosan adet bitimi soğan suyu iç . Bide doktorlar önermiyor kist varken hamileligi yani boyutu büyük iken. Bana ben önermiyorum kistin ne olacağı belli olmuyor kayabilir patlayabilir demisti
Aysn6767 Happykariner yok kullanıp hamile kaldım. Bebeğimin kesesine bakılırken de kist görüldü. Ama bebeğe bir zararı yok. Şimdilerde kayboldular sanırım.
Dilek0809 Happykariner bu isyanın aynısını yaptım burda kendimi yedim bitirdim bu sabah hamile olduğumu öğrendim geçen ay ilaç kullanmıştım olmamıştı bu ay kist yüzünden ilaç kullanamadım ama böylesi hayırlı oldu o yüzden sakın kötü düşünme emin ol bir hayır vardır her şeyde
Minaliy Benimde klomende 4. Günüm ayın 1 inde kontrol var ama bende hiç ağrı falan yok. Etki etmiyor mu acaba Yumurtalarım gelişmeyecek diye korkuyorum 😕