Bulantı kusma iştahsızlık geçsin yeter ki. Daha öğlen ağladım istediğim gibi yemek yiyemiyorum bebe beslenemiyor diye. 9+2’yim 10.hafta diye de geçiyor orayı tam anlayamadım zaten de doktor göbek kordonu oluşmuş dedi benden mi beslenmeye başladı şimdi minik bilen var mı?