Bugün ayak bileklerimin şiştiğini fark ettim. Ayakkabım da sıkıyordu. Çok çok az tuz yiyorum. Yemeklerimi zaten cok az tuzlu yapıyorum. Yumurta, salatalık, patates kızartması falan gibi şeyleri yerken hiç tuz eklemiyorum. Hamilelikten önce de bu sekilde besleniyordum. Ama bacak ve ayaklarımdaki şişkinlik neden oldu peki? 23 haftalik hamileyim. Önerisi olan var mı kızlar?