Şeker yükleöesinde 50 gram yukleme sonucu şekerim 210 cıktı bebegıme hıc bir problem yok sukur gelısmı gayet hatasıyla uyumlu 26+4 üz doktor diyet yazdı fakat gebelıkten once benım sekerim dusuyordu sınırdaydı cuma gunu sonuc 210 cıkınca doktor da şaşırdı. Yuklemeden once unutup sıgara ıcmıstım onun bı etkisi olabilir mi. Ve doktorun verdıgı diyeti uygulayınca sekerim dusmuyo eminim cunkı elim ayagım zangır zangır tıtrıyo bu durumu yaslayıp şeker yukleme sonucunda yanlıslık yasayan var mı acaba