Arkadaşlar 33+3 haftalık hamileyim. 33. Haftama girmemle bebeğimde hareketlerinde azalma ve yavaşlama hissediyorum. Önceden daha sert hareketleri oluyordu şimdi daha yumuşak arada bir sertleşiyor. Doktora gittim bir sorun yok dedi. Ama işte anne yüreği kafam aklım hep karnımda. Sizce büyüdükçe hareketler azalırmı çoğalırmı ?