minegkaya Kızım çok ağlayan bir bebekti üstünde durmuyordu ama hiç bir yerde durmuyordu. Uslu bebekler için süper tabi ama uslu bebekler daha uygun fiyatlı anakucaklarında da duruyorlar zaten. Estetik olarak çok güzel duruyor evin içinde imkanınız varsa alın. Ama asla mucizeler yaratmıyor.