Busra34ybg tsh değerim gebe kalınca çok yükseldi hipotirodi vardı zaten şuanda ilaç kullanıyorum değerim düzelmeye başladı hala normal seviyede değil ama on güne olur diye düşünüyorum. O mu etkiliyo acaba ilacım yükseltildi ama bilemedim ondan mı? İlaç yükselip değerlerim düzelmeye başlayınca halsizlik anlamında hiç değişiklik olmadı ama